Harri Peltomaa - PT³. 

Psykoterapeutti. Personal trainer (opiskelija 22-23). Pariterapeutti.

Valmennuksia Salon, Kaarinan ja Turku Satama Liikku-kuntokeskuksissa 


Lisää hyvinvointia -valmennus - aiheina voi olla painonhallinta, jaksamisen lisääminen, kunnon kohentaminen, lihaskunnon harjoittaminen tai jokin muu haluamasi teema. 

Tule juttelemaan tarkemmin valmennuksesta 

Maksutavat lasku, mobilepay ja liikuntasetelit. 

Lisätietoja web: elintapamuutos.fi, gsm 041 570 5802, email promancepeltomaa@gmail.com

Lisätietoa:

Valmennuksiin voi halutessaan liittää lisämaksusta Firstbeat Life -mittaus, aerobisen kunnon Vo2Max-mittauksen tai päivän energisiä tunteja mittaavan Energiamittauksen.

Firstbeat Life -mittaus 5 vrk + palaute 45 min sykekäyttäytymiseen perehtyneen psykoterapeutin kanssa 140 e.

Firstbeat Life -mittaus antaa kattavan kuvan stressitasapainosta työpäivinä ja vapaalla, se kertoo paljon unen laadusta autonomisen hermoston palauttavuuden kannalta, osoittaa liikuntakuormituksen sopivuuden. Mittauksen avulla voi tehdä myös Vo2max mittauksen kävelytestin avulla.

https://www.firstbeat.com/fi/blogi/uusi-tutkimus-paljastaa-etta-firstbeat-lifen-kavelykuntotesti-on-tarkka-tyokalu-sydan-ja-hengityselimiston-kunnon-arviointiin-potilasaineistoissa/

Lisätietoa mittauksesta:

https://www.firstbeat.com/fi/blogi/tunnista-stressi-ja-palautuminen-entista-tarkemmin-uudistuva-firstbeat-life-analytiikka-edistaa-terveytta-ja-hyvinvointia/

Valmennuksien aiheita 

(ja keinoja tavoitteisiin pääsemiseksi)

Laaja hyvinvointikartoitus > Firstbeat Life-mittaus, Energiatesti, aerobisen kunnon ja lihasvoiman testi. Nämä testit antavat yhdessä laajan kokonaiskuvan.
Laaja hyvinvointikartoitus > Firstbeat Life-mittaus, Energiatesti, aerobisen kunnon ja lihasvoiman testi. Nämä testit antavat yhdessä laajan kokonaiskuvan.
Toimintakyvyn ja lihasvoiman kasvattaminen > Lihasharjoittelu, aerobinen harjoittelu, tasapaino, motoriikka, ruokavalio. Tukena Energiamittaus.
Toimintakyvyn ja lihasvoiman kasvattaminen > Lihasharjoittelu, aerobinen harjoittelu, tasapaino, motoriikka, ruokavalio. Tukena Energiamittaus.
Painohallinta ja ruokasuhteen tarkastelu > Keskustelut, ruokavalion tarkastelu, stressi-palautumistasapainon tarkastelu. Tukena lihasharjoittelu ja aerobinen liikunta.
Painohallinta ja ruokasuhteen tarkastelu > Keskustelut, ruokavalion tarkastelu, stressi-palautumistasapainon tarkastelu. Tukena lihasharjoittelu ja aerobinen liikunta.
Jaksamisen, vireyden ja hyvinvoinnin lisääminen > Aerobinen harjoittelu (kuntotesti), ruokavalio, stressi-palautumissuhteen tarkastelu (Firstbeat Life ja Energiatesti). Tukena lihasharjoittelu.
Jaksamisen, vireyden ja hyvinvoinnin lisääminen > Aerobinen harjoittelu (kuntotesti), ruokavalio, stressi-palautumissuhteen tarkastelu (Firstbeat Life ja Energiatesti). Tukena lihasharjoittelu.
Paremman stressitasapainon saavuttaminen > Elämän- ja elintapojen tarkastelu, ruokavalion ja ruokarytmin kartoittaminen, unen laadun ja stressi-palautumistasapainon tarkastelu (Firstbeat Life- mittaus ja Energiatesti), rasitukseltaan sopiva aerobinen liikunta, päiväaikaisen palautumisen lisääminen.
Paremman stressitasapainon saavuttaminen > Elämän- ja elintapojen tarkastelu, ruokavalion ja ruokarytmin kartoittaminen, unen laadun ja stressi-palautumistasapainon tarkastelu (Firstbeat Life- mittaus ja Energiatesti), rasitukseltaan sopiva aerobinen liikunta, päiväaikaisen palautumisen lisääminen.
Elintapasairauksien ennaltaehkäisy ja hoito liikunnalla > Lihasharjoittelu, aerobinen harjoittelu, ruokavalio. Tukena stressi-palautumistasapainon tarkastelu.
Elintapasairauksien ennaltaehkäisy ja hoito liikunnalla > Lihasharjoittelu, aerobinen harjoittelu, ruokavalio. Tukena stressi-palautumistasapainon tarkastelu.